Dosarul pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor
privind modificarea obiectului de activitate

(completare, extindere, radiere, precizare domeniu şi activitate principală , schimbarea domeniului şi activităţii principale)

va conţine următoarele documente:

 

1. Cererea de înregistrare (original), într-un exemplar;

2. Actul modificator al actului constitutiv (hotãrârea adunãrii generale a asociaţilor

acţionarilor/decizia asociatului unic/decizia CA şi/sau actul adiţional la actul constitutiv - original + 2 copii;

3. Dacã este cazul, împuternicire specialã sau avocaţialã pentru persoanele desemnate sã îndeplineascã formalitãţile legale (original);

4. Certificatul de înregistrare şi, dupã caz, anexa/anexele, în original;

5. Dacã este cazul, avizele prealabile prevãzute de legile speciale (original);

6. Dacã este cazul, declaraţia-tip pe propria rãspundere, în original, semnatã de asociaţi sau de administratori din care sã rezulte asumarea de cãtre solicitant a responsabilitãţii privitoare la legalitatea desfãşurãrii activitãţilor declarate;

7. Dovezile privind plata taxelor legale:

- taxa judiciar ã de timbru, în original;

- timbre judiciare;

- taxe de registru;

- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV –a.