Dosarul pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor
privind administratorii/persoanele împuternicite/reprezentanţii/ cenzorii/auditorii
societăţilor comerciale va conţine următoarele documente :

 

1. Cerere de înregistrare (original) într-un exemplar;

2. Actul modificator al actului constitutiv (Hotãrârea adunãrii generale a asociaţilor/acţionarilor/ decizia asociatului unic şi/sau actul adiţional la actul constitutiv) – original şi 2 copii;

3. Declaraţiile date pe proprie rãspundere de cãtre noii administratori/persoane împuternicite/reprezentanţi/cenzori/ auditori din care sã rezulte cã îndeplinesc condiţii legale pentru deţinerea acestor calitãţi (original);

4. Dacã este cazul, specimenele de semnãturã ale administratorilor/persoanelor împuternicite/reprezentanţilor, împreunã cu certificatul cenzorilor din care sã rezulte depunerea garanţiei, dupã caz (original);

5. Dacã este cazul, contractul de administrare pentru administratorul/cenzorul persoanã juridicã (copie), precum şi declaraţiile date pe proprie rãspundere de cãtre persoanele fizice desemnate sã reprezinte societatea, din care să rezulte cã îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calitãţi (original);

6. Dacã este cazul, avizele prealabile prevãzute de legile speciale (original);

7. Dacã este cazul, actul de înregistrare al persoanelor juridice care deţin aceste calitãţi (copie/copie tradusã şi legalizatã );

8. Împuternicire specialã sau avocaţialã pentru persoanele desemnate sã îndeplineascã formalitãţile legale (original);

9. Dovezile privind plata taxelor legale:

- taxa judiciar ã de timbru, în original;

- timbre judiciare;

- taxe de registru;

- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.